Állítsd a helyére! 1 havi hozzáférés

Az Állítsd a helyére! anyag az eddigi edzőként eltöltött évek alatt szerzett tapasztalatra épül. Sőt a saját tapasztalásom, mert a saját testemen teszteltem a hatékonyságát.

Nagyon fontos, hogy a mozgásanyag nem helyettesíti sem az orvos, sem a gyógytornász szakvéleményét. Terápia helyett nem alkalmazható, de szépen kiegészíthető az.

Ez az anyag, többek között, azért készült el, hogy a Vendégek, akik hozzám fordulnak útmutatásért, segítséget kapjanak arra vonatkozóan, hogyan tudják felkészíteni a testüket, hogy az sérülések nélkül terelhető legyen. Másodsorban, pedig azok számára biztosít lehetőséget, ugyanebből a célból, akik messze vannak tőlem, és szeretnék megalapozni a mozgásukat, a későbbi izomépítéshez, vagy erőnöveléshez.

Az edzés is egy szokás. Vagyis, tudatosan és módszeresen ki kell alakítanunk azt a rendszert, amivel a céljaink felé haladunk. A cél felé haladást képzeld el úgy, mint egy hosszú utat, amit szakaszokra bontasz. Mindig van egy közelebbi cél, amit el kell érni mielőtt tovább indulunk. Mondjuk autóval elindulok Róma felé. Nem ihatom az első kávémat a Colosseum tövében. Ugye? A megértés mindig egyértelműbb amikor a távolságokat fizikálisan kell legyőzni, mert nem csinálhatod másképp. Amikor edzeni akarsz nincs előtted hosszú út, vagyis inkább nem érzed annak. Mindig ugyanabba a terembe mész, vagy éppen ki sem mozdulsz otthonról, ugyan azt a  kört futod végig nap mint nap. Ezért érezheted, hogy nem haladsz, nem történik változás.

Ne feledjük el, hogy minden edzéscélhoz tartozik egy külön út, és ezek az utak más és más stratégiát és időintervallumot igényelnek. Úgy vélem, ennek a csodás útnak az első szakasza lehet az Állítsd a helyére! Így az első megállóból már egy idegrendszerileg felkészült testtel indulhatsz a következő szakaszra.

Ebbe az anyagba olyan szerintem fontos dolgok kerültek bele, amivel a lehető leggyorsabban visszatalálsz a természetes mozgásmintádhoz, és reményeim szerint fájdalmak nélkül térhetsz vissza ahhoz a sporthoz, ami számodra a legnagyobb örömöt és eredményt hozza. Továbbá, olyan praktikákat, amivel hatékonyabbá tehető az edzés.

Ölelés:

Reni