Vállalkozás adatai
- Vállalkozás neve: Katona Renáta E.V.
- Székhelye: 2053 Herceghalom, Kiserdő út 5B
- Postacíme: 2053 Herceghalom, Kiserdő út 5B
- Adószáma: 73190736-1-33
- Nyilvántartási száma: 58889374
- Képviselő neve: Katona Renáta
- Honlap címe: centraltrening.hu
- E-mail cím: info[kukac]centraltrening.hu
- Telefonszám: +36-30-205-3779
- Tárhelyszolgáltató adatai: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 9024 Győr, Déry T. u. 11. info@elin.hu
Fogalmak
- Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. A termék forgalmazója, a szolgáltatás nyújtója. Termékértékesítés kapcsán a Szolgáltató alatt Eladót kell érteni.
- Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
- Távollevők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék, vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Vásárló részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Vásárló pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.
- Termék: a weboldal kínálatában szereplő, a weboldalon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a szerződés tárgyát képezi, ide értve az online termékeket is.
- Vásárló: minden olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, akinek/amelynek a részére Szolgáltató a weboldalán keresztül terméket ad el, vagy szolgáltatást nyújt.
Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége
A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a Vásárlók részére.
Vonatkozó jogszabályok
- 1997. évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
- 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
- Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
Az Általános Szerződési Feltételek tartalma és hatálya
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a termék vásárlás, vagy szolgáltatás nyújtás során. Ezen feltételek általános szerződési feltételeknek minősülnek, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.
A Vásárló, ha a Szolgáltató termékeit meg akarja vásárolni, vagy szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a weboldalon lévő űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. Amennyiben a Szolgáltató a vételár megfizetését megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, vagy elküldi a Vásárló részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, és a vételár összegét megfizeti, úgy kell tekinteni, hogy a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2022. december 21. napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek weboldalon való közzétételének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Vásárlóra és vásárlásra, megrendelésre, előfizetésre hatályosak.
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre, jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.
A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése
A Vásárló, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Vásárló a terméket, vagy szolgáltatást megrendeli, a megrendelést elküldi és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) a Vásárló által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, a terméket nem forgalmazza, vis maior, betegség, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Vásárlóval, amennyiben pénzmozgás történt.
A megvásárolható termékek és szolgáltatások a https://centraltrening.hu/termekek/ oldalon kerülnek bemutatásra. A Vásárló a kiválasztott termék aloldalán a „Kosárba teszem” gombra kattintva indíthatja el a vásárlás folyamatát. A Vásárló a „Kosárba” teszi a kiválasztott terméket. A vásárlás során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére a https://centraltrening.hu/kosar/ oldalon (a bal alsó sarokban a kosár ikonra kattintva), illetve a kosár tartalmának módosítására is lehetőség van. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található termékeket, ezt a darabszám nullázásával, vagy a termék neve előtt található „X” jel és a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával van lehetősége megtenni.
Ha minden megvásárolni kívánt termék a kosárba került, a Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdheti el a megrendelési folyamatot.
A „Pénztár” oldalon kerülnek megadásra a Vásárló személyes adatai: e-mail cím vezetéknév, keresztnév, (céges vásárlás esetén cégnév és adószám), számlázási cím, telefonszám, megjegyzés.
A webáruházban regisztráció nélkül lehet vásárolni. A vásárlás során lehetőség van kuponkód megadására, amennyiben a Vásárlónak rendelkezésére áll.
Fizetni kizárólag bankkártyával lehet. Az online bankkártyás fizetések a SimplePay rendszerén keresztül valósulnak meg.
A felhasználó tudomásul veszi, hogy Katona Renáta (2053 Herceghalom, Kiserdő út 5B Fsz/1.) adatkezelő által a centraltrening.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff
Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.
Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (https://centraltrening.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek.
Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.
A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.
Személyes jelenléttel zajló edzések
Az oktató felelős azért, hogy minden edzés alkalom elején megkérdezze az irányítása alatt
gyakorlatot végző személyeket egészségi állapotukról (így többek között: szív- és vérnyomás
probléma, izületi fájdalom, mozgás tartomány beszűkülés, stb…).
Az oktató felel továbbá azért, hogy az edzésen használt terem, eszközök rendeltetésszerű használatra
alkalmasak legyenek.
Az edzésen részt vevő kizárólagos felelőssége, ha olyan okból szerez sérülést, mely egészségügyi
állapotából fakad, és erről az oktatót a foglalkozás megkezdése előtt nem tájékoztatta.
Online edzések
Az online edzéstípusok kiválasztása, megvásárlása előtt az igénybe vevőnek lehetősége van a
Szolgáltatóval való konzultációra, hogy esetleges mozgásszervi problémájára, egészségügyi,
edzettségi állapotára tekintettel melyik online edzésvideót válassza.
A Szolgáltató azonban az előzetes egyeztetés mellőzésével, a nem az egyén egészségi állapotának
megfelelő edzésprogram kiválasztása miatti, illetve a nem az instrukcióknak megfelelően, vagy
alkalmatlan, nem biztonságos helyiségben, eszközzel végrehajtott gyakorlatok során kialakult
sérülésért, károsodásért felelősséget nem vállal.
Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.
Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató a vonatkozó négyzet jelölésével.
Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Vásárló – a megrendelés elküldésre kerül a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával.
A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint.
A Vásárló a „Bankkártyás fizetés SimplePay-en keresztül” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezése egy automatikus válaszüzenet formájában visszaigazolásra kerül, ha szükséges a Szolgáltató képviselője felveszi a kapcsolatot telefonon, vagy elektronikus üzenet formájában a Vásárlóval.
Ha a Vásárló megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között.
A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja a megrendelést, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.
Vásárló a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció/vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Vásárló számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.