RAD önmasszázs



Helyszín
Aréna Törökbálint


Időpont
2020. 02. 16. 9:00 de. - 11:30 de.

Loading Map....


Folytatjuk!

2020 kihívása, nekem és Neked is, hogy minden hónapban legalább egyszer gördültjük a rolleren:) Itt az újabb lehetőség:) Itt nézhetsz meg egy rövid videót 🙂

Ebben az évben, ha az összes vagy egy híjján az összes gyakorláson részt veszel, nyerhetsz is! 1 szerencsés nyerhet 1 db RAD Recovery-t 1 szerencsés nyerhet 1db RAD Rounds és egy valaki 1 db RAD ajandékcsomagot! ☝️

Biztos vagyok benne, hogy valamilyen formában, már találkoztál ezzel a kifejezéssel.
Az itt leírt információk igyekeznek kerülni az anatómiai felépítést és fogalmakat, de csak azért, hogy közelebb vigyem Hozzád ezt a témát, hogy tudd, amikor az SMR-Self Myofascial Release, FRT- Fascia Release Terápia, TP- Triggerpoint, izompólya fellazítás…stb. kifejezéseket hallod, olvasod, akkor tudd miről is van szó.
A myofascia (fascia) jelentése: izompólya
A nevéből könnyen kitalálható, hogy az izmainkat pólyázza be, vagyis öleli körül. Az izmot beszövő rendkívül rugalmas, elasztikus kötőszövet, amiről most szó van. Amikor a pulykamellet készíted elő a főzéshez, akkor is találkozhatsz ezzel a képlettel, mert ez az, amit szeretnél lehúzni a húsról. Vaskos könyvek születtek az izmok, a fascia és fascia láncok leírására. Én ebbe nem mennék bele, a lényeg, hogy ezek a fasciával borított izmok további fasciákkal kapcsolódnak egymáshoz, így alkotva a fascialáncokat.
 
Ezek aztán keresztbe-kasba futnak a testen, vagyis kívülről ez látszik, mert igazából ez egy baromi jól felépített rendszer, a maga összes receptorával, visszacsatolásával, érzékenységével és jelzőrendszerével együtt.
Tehát ez a rendkívül rugalmas képlet csak akkor tud ilyen maradni, ha a testen minden egyensúlyban van, az izomerők megfelelő arányúak, nincs sérülés, nincs rándulás, túlterhelés, heg vagy bármi más.
Na, ez az a helyzet, ami nem létezik, mert a rendszeres edzéssel, az évekig tartó kompenzálással, mozgással, vagy épp a nem mozgással, gép előtt üléssel, egyoldalú terheléssel villámgyorsan bomlik az egyensúly, ami állapotromláshoz vezet, a legkülönbözőbb tüneteket produkálva.
A lista közel sem teljes. A túlterheléstől, stressztől és az előbb említett okok miatt a fasciahálózat is változik, megvastagszik, csökken a rugalmassága, és érzékenyebbé válik a külső hatásokra, vagyis kisebb behatásra is fájdalmassá válhat…összetapadások keletkeznek benne, és kialakulnak a triggerpontok, vagyis az izomcsomók, amik további romlás, esetleg sérülés, mozgásbeszűkülés okozói lehetnek.
A kutatók és okos emberek nagyon egyszerű eszközt adtak az edzők, szakemberek kezébe és ezáltal a Te kezedbe is ahhoz, hogy „Segíts Magadon…” Az izompólya masszázzsal legyen az manuális vagy arra alkalmas eszközzel önmagadon végzett technika, segíthetsz a testednek fellélegezni, gyorsabban regenerálódni, ezáltal hatékonyabban fejlődni, fájdalmat csillapítani különböző kemikáliák nélkül. De vigyázz! Árthatsz is magadnak, ha nem a megfelelő izmokat lazítod, vagy éppen nem erősíted, az arra rászoruló izmaidat. Hiszen, ha minden a régi marad a problémáid megmaradnak és mindig ugyanazok lesznek.
 
Erre a célra ma kapható csúcsminőségű eszközök a RAD termékei, e gyakorlás keretein belül begyakorolhatod egyszerű használatát, Magyarország első RAD Master coach vezetésével:)
Akik kipróbálták, RAD függők lettek!:)

 


Jelentkezés

A regisztrációkor elolvastam és tudomásul vettem a szabályzatot. Jelen jelentkezésem ennek ismeretében küldöm el.

Foglalás zárva erre az eseményre.