Centraltréning délelőtt



Helyszín
Herceghalom Pókháló


Időpont
2020. 10. 14. 8:15 de. - 9:15 de.

Loading Map....


A CentralTréning ® óratípus az én saját anyagom, mely védjegyoltalom és szerzői jog védelme alatt áll. Az évek alatt megszerzett tapasztalatok alapján, egy olyan preventív rendszert alakítottam ki, mely hiánypótló a mai piacon.

Kinek?

Ezt az óratípust ajánlom mindenkinek, aki stresszes életet és/vagy ülőmunkát végez. Mindkét esetben fokozódik az izmok feszessége, görcsössége. A hosszú ideig tartó izomfeszülés, fájdalommá, vagy diszkomfortot okozó állapottá alakul, mely zavarja a mindennapi életet, a koncentrációt. Végül lassan elindul a lavina és egyik probléma után jön a másik. Ezek elkerülése érdekében látogass el a CentralTréning ® órákra.

Célja:

A tréning célja, hogy az izomtónus egyensúlyba kerüljön, a feszes izmok lazítására, az elgyengült izmok erősítésére fókuszálva. Egy edzésen belül tapasztalhatod meg a gerinctréning és az aktív stretching technikák áldásos hatását.

A tréning további célja, hogy a gerinc képes legyen egészséges mozgást végrehajtani, fókuszálva a gerinc melletti izomzat erősítésére, a gerinc különböző szakaszainak mobilizálására valamint a test főbb ízületeinek mozgástartományának növelésére. A gerinc, a mellettük szorosan futó izmok nélkül csak egy élettelen csigolyahalmaz. A csigolyák egészséges mozgását, a közöttük elhelyezkedő porckorongok épségét, a paravertebrális (gerinc mellett futó) izmok izomereje és rugalmassága biztosítja. Az órákon hangsúlyt helyezünk a core izmok erősítésére valamint az egyensúly fejlesztésére is.

Elve:

A nyújtás létfontosságú a megfelelő minőségű hétköznapi mozgásokhoz, a hétköznapi élethez, és feltétlenül fontos a hatékony és eredményes sportoláshoz.

A hajlékonyság „normál” mértéke, minden ember esetében más. Az „átlag” ülőmunkát végző ember, hajlékonysága akkor kielégítő, ha a mindennapi tevékenységben nem gátolt, nem blokkolt vagy beszűkült az ízület, valamint fájdalom nélkül tud mozogni. Amennyiben előrehajlásnál nyújtott lábbal eléred a cipődet, és nem kell különböző cseleket bevetned, hogy bekösd, vagy törökülésben ülni, miközben az ülőcsontod a talajon marad, valamint a karodat nyújtva a füled mellé tudod emelni, anélkül, hogy a fejedet előre hajtanád, akkor Neked nincs szükséged stretchingre, minden ellenkező esetben IGEN!

A stretching egy fantasztikus útja, annak, hogy a testünk izomzata egyensúlyba kerüljön. Az izomzat egyensúlyára pedig azért van szükséged, hogy az ízületeid fiziológiásan, vagyis funkciójuknak megfelelően az egészséges mozgástartományban működjenek. Az egészséges ízület feladata a mobilizálás és a stabilizálás. A nyújtás maga tudatos, lassú mozgás, nyugodt környezetet és megfelelő hőmérsékletű izmot, valamit környezetet igényel. Ennek az az oka, hogy a nyúlást különböző reflexekkel valamint azok kikapcsolásával érhetjük el.

Típusai:

2020. januárjától a centralTrening® keretein belül kétféle óratípussal találkozhatsz. Lényegi különbség nincs, de az arányok kicsit tolódnak. Így van egy stretching és van egy erőközpontú óratípus.

Biztosan éltél már át olyan sportsérülést, ahol valamilyen mozgást nagy erővel fejtettél ki, és meg is történt a baj. Ennek az lehetett az oka, hogy nagy erővel és gyorsan nyúlt az izom a mozgás során, melyben az ingerület nem érte el az ínorsót, az izom pedig nem volt elég rugalmas, így az autogén gátlás nem kapcsolt be, és meghúzódott az izomrost.

Eredménye:

A rendszeres CentralTréning® segít megelőzni a sérüléseket, fejleszti a mozgékonyságot, harmonikussá válik az izomtónus, csökken a stressz, erősödnek a testtartásért felelős izmok, javul a testtartás.

Jelentkezem (Spomoco)